Dostavu vršimo putem kurirskih službi i to u najkraćem mogućem roku. Dostavu vršimo na teritoriju Republike Hrvatske. Trenutno ne dostavljamo van Republike Hrvatske.
U pravilu svu naručenu robu šaljemo preko GLS, DPD ili Overseas kurirske službe sljedeći radni dan (jedan dan od zaprimanja narudžbe), te je pošiljka kod Vas dva radna dana od narudžbe. U slučaju da stanujete u manjem mjestu, da ste na otoku ili na mjestima gdje su isporuke kurirskih službi rjeđe tada paket možete dobiti 3-4 dana od slanja.
Nakon što obradimo Vašu narudžbu dobiti ćete informaciju o dovršetku narudžbe od nas, te informaciju od kurirske službe o očekivanom datumu dostave te podatke o paketu. Na primjer ako narudžbu obradimo u utorak, Vi ćete pored našeg maila dobiti i mail od GLS kurirske službe da je Vaš paket preuzeti i da se očekuje dostava u srijedu, te da li trebate platiti otkupninu (pouzeće) za paket. Na sam dan dostave ćete dobiti točniju informaciju o terminu dostave, koji je u pravilu u rasponu od dva sata (na primjer između 10 i 12 sati).
Ukoliko želite promijeniti adresu dostave ili termin, slobodno se obratite korisničkoj službi te će Vam oni napraviti sve potrebne promjene. Za promjene Vam preporučujemo pripremite broj paketa kako bi Vas kurirska služba brže pronašla u sistemu.
Kontakti kurirskih službi:
- GLS: Online provjera statusa paketa: https://gls-group.eu/HR/hr/home Kontakt telefon: +385 1 2042 672
- DPD: Online provjera statusa paketa: https://www.dpd.com/hrKontakt telefon: +385 1 3430 600
- Overseas: Online provjera statusa paketa: http://overseas.hr/Tracking Kontakt telefon: 0800 33 66 33
Kupi-ulje.hr je internet trgovina i sve narudžbe šaljemo putem dostavnih službi ili pošte, te nije moguće osobno preuzimanje. Trošak dostave je minimalan i iznosi 6,50€ za narudžbe do 70€, a za narudžbe iznad 70€ je dostava BESPLATNA.
NAPOMENA: Akumulatore nismo u mogućnosti slati kurirskim službama. U slučaju narudžbe možete isti preuzeti u našoj poslovnici u Svetoj Nedelji.
Može li se zemlja isporuke razlikovati od zemlje kupnje?
Ne. Zemlja isporuke uvijek mora biti zemlja u kojoj je izvršena kupnja.
Koliko se dugo čeka da narudžba bude isporučena?
Trajanje isporuke ovisi o odabranom načinu isporuke. Isporuke traju od 2 do 2 dana u više od 95% narudžbi isporučujemo po primitku uplate/narudžbe, no ako ste odabrali dio koji je jako rijedak i koji moramo povlačiti iz EU skladišta nekog od dobavljača tada rok isporuke može biti dulji. Maksimalni rok za isporuku je 14 dana, no u slučaju duljeg roka isporuke ćemo Vas obavijestiti telefonski o istom. Po primitku uplate (općom uplatnicom ili karticama) narudžbe obrađujemo te Vaša narudžba kreće u procesuiranje. Za svaki korak ćemo Vas informirati putem e-maila. U slučaju produženja roka isporuke svakako ćemo Vas obavijestiti.
Koliko trebam platiti za uslugu dostave?
Kao što smo naveli i iznad trošak dostave za narudžbe do 70€ iznosi 6,50€, a iznad 70€ je dostava besplatna.
Mogu li pratiti svoju narudžbu?
Da, u odjeljku "Korisnički račun" pod "povijest narudžbi" možete provjeriti status svoje narudžbe. Ako niste registrirani informirati ćemo Vas putem maila o broju pošiljke preko kojeg možete pratiti gdje se nalazi Vaš paket.
Koji je postupak isporuke na kućnu adresu?
Ako ste odabrali isporuku na kućnu adresu, poslat ćemo Vam e-mail s potvrdom isporuke Vaših artikala (kada Vaša narudžba bude otpremljena iz našeg skladišta), a drugu s brojem za praćenje (s poveznicom na web-stranicu kurirske službe) te će Vam naposljetku kurir poslati tekstualnu poruku ili potvrdni e-mail da bi Vas obavijestio o Vašoj isporuci. U pravilu paket je kod Vas jedan dan nakon slanja iz skladišta, a po primitku obavijesti možete odabrati drugo vrijeme ili mjesto dostave.