Reklamacije i vraćanje artikla:

Svaku reklamaciju pokušati ćemo riješiti u korist kupca u skladu s odredbama Zakona o zaštiti potrošača.


Slike/fotografije artikala koje su objavljene na web stranici internet trgovine kupi-ulje.hr su zbog specifičnosti internet trgovine digitalno obrađene, pa ne isključujemo mogućnost odstupanja nijanse boje isporučenog artikla. Do odstupanja nijanse boje može doći i zbog različite namještenosti postavki ekrana i korištenja različitih naprava za pristupanje internet trgovini. Svaki uređaj (računalo, mobilni tel., tablet PC, itd.) prikazuje boje i nijanse s određenim odstupanjem od stvarnog izgleda.


Pravo na jednostrani raskid ugovora. 

Prema Zakonu o zaštiti potrošača imate pravo na jednostrani raskid ugovora u roku 14 dana od dana zaprimanja pošiljke i to ispunjavanjem obrasca za jednostrani raskid ugovora sukladno članku 74. stavku 1. Zakona o zaštiti potrošača NN 41/14. Obrazac možete pronaći na ovom linku, te nam ga možete vratiti faksom, mailom ili poštom. Skinite obrazac za jednostrani raskid ugovora na ovom linku.

Kupac ima pravo u skladu s Zakona o zaštiti potrošača u roku od 14 dana od kupovine (primitka paketa) prodavatelju javiti da odustaje od ugovora bez da navede razlog za svoju odluku. Obavijest o odustajanju od ugovora može kupac predložiti putem obrasca za odustajanje od ugovora ili nedvoumnom izjavom o odustajanju od ugovora, koju pošalje na  info@kupi-ulje.hr. Smatra se da je kupac pravovremeno poslao obavijest o odustajanju od ugovora, ako izjavu pošalje u spomenutom roku. Zatim je kupac u roku od 14 dana od takove izjave dužan kupljene artikle u nepromijenjenoj količini i obliku dostaviti  prodavatelju DOMENICA d.o.o., Šenoina 2A, Brezje, 10431 Sveta Nedelja, Hrvatska. Jedini trošak koji tereti kupca je trošak povrata kupljenih artikala. Povratne pošiljke s otkupninom putem pouzeća ne preuzimamo. Smatra se da je kupac artikle vratio pravovremeno ako ih pošalje u roku od 14 dana od primitka izjave o odustajanju od ugovora.

Uz pošiljku kupac obavezno mora priložiti kopiju računa kao i broj svog transakcijskog računa IBAN (sa svim neophodnim podacima) na koji ćemo mu vratiti plaćeni iznos. Uplatu ćemo izvršiti čim pregledamo vraćeni proizvod, ali najkasnije u roku od 14 dana nakon primitka izjave o odustajanju od ugovora.


Odgovornost za materijalne nedostatke.

Za materijalne nedostatke odgovaramo sukladno Zakonu o obveznim odnosima vidi zakon.


Reklamacije:

Kako bi što prije obradili Vaš reklamacijski zahtjev molimo Vas da nam pošaljete potrebne dokumente za pokretanje reklamacijskog postupka, i to:

  • Ispunjen reklamacijski zapisinik (možete ga skinuti ovdje)
  • Kopiju računa
  • Za ugrađene dijelove zahtijevamo predočenje računa/radnog naloga  mehaničara/servisa (za dijelove uz koje je obavezno mijenjati i popratni sadržaj ili napraviti potrebne radnje molimo priložiti račun/radni nalog ako su isti promijenjeni ili su napravljene određene radnje).
  • Fotografiju cijelog artikla
  • Fotografije oštećenja zbog kojeg se reklamira (poželjno iz više kutova uz adekvatno osvjetljenje)
  • Fotografije serijskog broja (ako postoji)


Opći uvjeti  jamstva/reklamacije:

  • Jamstvo započinje danom kupnje proizvoda od strane krajnjeg korisnika ili danom isporuke, ovisi o tome što uslijedi kasnije. U slučaju zamjene kupljenog proizvoda jamstveni rok se računa od kupnje prvog proizvoda.
  • U slučaju reklamacije na kupljeni proizvod potrebno je imati zapisnik o reklamaciji ili jamstveni list (ukoliko dolazi s proizvodom), račun za kupljeni proizvod, za ugrađene dijelove zahtijevamo predočenje računa/radnog naloga  mehaničara/servisa (za dijelove uz koje je obavezno mijenjati i popratni sadržaj ili napraviti potrebne radnje priložiti račun/radni nalog ako su isti promijenjeni ili su napravljene određene radnje)
  • Jamstvo je ograničeno na zamjenu neispravnog proizvoda novim i/ili povrat novaca ako reklamirani dio više iz nekog razloga nije dostupan.
  • Troškovi nastali od treće strane nisu uključeni u jamstvo (npr. troškovi ugradnje, vučna služba…).
  • Proizvod mora ugraditi kvalificirana/ovlaštena osoba/servis.


Jamstvo neće vrijediti u sljedećim uvjetima (vrijedi za sve programe obuhvaćene jamstvom):

  • Ako proizvod nije ugrađen u skladu s uputama proizvođača ili ako su slični prepravci izvedeni naknadno
  • Ako je proizvod ugrađen u vozilo koje nije predviđeno po katalogu
  • Ako je proizvod oštećen prilikom ugradnje ili nepravilno ugrađen
  • Ako se vozilo upotrebljavalo u autosportu, taksi službi
  • Ako je napravljena manipulacija snage/okretnog momenta motora vozila (tuning)
  • Ako vozilo radi u nepovoljnim radnim uvjetima (preveliko opterećenje, vuča tereta/prikolice, …)
  • Ako je oštećenje uzrokovano lošim održavanjem samog vozila ili prometnom nezgodom
  • Ako je došlo do redovnog trošenja tarnog materijala kod potrošne robe (gume, kočnice, baterije, setovi kvačila, sajle, žarulje itd.)
  • Jamstvo vrijedi samo za tvorničke pogreške
  • Ako prilikom ugradnje nisu korišteni specijalni alati za ugradnju a ako su nužni za ispravnu ugradnju
  • Oštećenja i nepravilan rad proizvoda zbog nestručnog rukovanja/nepridržavanja uputa proizvođača
  • Ako je oštećenje uzrokovano dotrajalim/lošim održavanjem prijenosnog mehanizma


Račun kao dokaz kupnje je obavezan za sve reklamacijske postupke.

Ako popravak/zamjena artikla ne bude moguća zadržavamo pravo ponuditi zamjenski artikl iste ili veće vrijednosti ili u slučaju nemogućnosti zamjene vratiti dio novca proporcionalan preostalom pretpostavljenom životnom vijeku artikla.

Artikl održavajte i popravljajte uvijek i strogo u skladu s uputama proizvođača jer u suprotnom može doći do oštećenja artikla koje bi moglo uzrokovati ozbiljnu nezgodu.

DOMENICA d.o.o. će organizirati prikup reklamirane robe o svom trošku te istu poslati na potrebne provjere, u slučaju opravdane reklamacije trošak zamjene proizvoda s novim i/ili povrat novaca snosi DOMENICA d.o.o., a u slučaju neopravdane reklamacije trošak će snositi kupac.

DOMENICA d.o.o. jamči za ispravnost proizvoda u vremenu trajanja jamstva (računajući od predaje proizvoda kupcu) te je dužan u slučaju reklamacije proizvoda isti poslati na provjeru i/ili popraviti u razumnom roku, ako to nije moguće dužan je kupcu predati zamjenski artikl iste ili veće vrijednosti, a u slučaju nemogućnosti zamjene vratiti novac.

U slučaju spora oko opravdanosti reklamacije proizvod će se dati stručnoj pravnoj osobi i/ili na vještačenje vještaku. U slučaju da se utvrdi opravdanost reklamacije, sav trošak stručnog ispitivanja snosi  DOMENICA d.o.o., a u slučaju neopravdane reklamacije trošak će snositi kupac.

Ispunjen reklamacijski zapisnik pošaljite na info@kupi-ulje.hr i riješiti ćemo ga u što kraćem roku.



NOVOSTI
16.07.2019
Koje ulje koristiti u Mazda Skyactiv motorima?
Imate novu Mazdu sa Skyactiv motorom i ne znate koje ulje, svjećice, antifriz odabrati? Donosimo Vam jednostavan pregled koje ulje trebate i koju količinu trebate za izmjenu ulja u Mazda Skyactiv motorima.
Read More
11.12.2017
Kako odabrati ulje?
Kako bismo Vam olakšali kupovinu možete nam poslati podatke o vozilu i mi ćemo Vam poslati ponudu s odgovarajućim dijelovima - pošalji upit na dnu stranice - , ili možete potražiti odgovarajuće dijelove na tražilicama ispod. Da biste odabrali odgovarajuće ulje možete se poslužiti tražilicama ulja od sljedećih proizvođača.
Read More
08.12.2017
Kako odabrati prave filtere?
Kako bismo Vam olakšali kupovinu možete nam poslati podatke o vozilu i mi ćemo Vam poslati ponudu s odgovarajućim dijelovima - pošalji upit - , ili možete potražiti odgovarajuće dijelove na tražilicama ispod. Da biste odabrali odgovarajuće filtere za Vas smo pripremili tražilice od proizvođača.
Read More